WOKKIE & SNACKIE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1379 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Wokkie & Snackie. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 20:05 Ten eerste er zaten welgeteld 3 garnalen in mijn wok to go. 2 we hadden bami zonder groente en vlees besteld en toch met gekregen. Maar dit werd meteen hersteld we kregen snel een nieuwe dat dan weer wel.
13 jun 2026 om 18:12 Lekker
7 jun 2026 om 20:14 lekkerrr!!!
4 jun 2026 om 21:03 Het smaakte lekker
21 mei 2026 om 23:03 Lovely food
21 mei 2026 om 19:36 Altijd goed die nasi goreng de springrolletjes van dit restaurant zijn ook super lekker al had ik die deze keer niet besteld ik had wel 4 kip loempia’s ook weer goeie.en echt een vriendelijke keurige bezorger.
21 mei 2026 om 2:08 Smaakte lekker. helaas wel de cashewnoten vergeten.
19 mei 2026 om 21:22 Wokbakje rund besteld geen rund en geen touge friet koud
16 mei 2026 om 22:07 Na uur en driekwartier pas bezorgd.
16 mei 2026 om 21:28 eten was lekker en goed verpakt, en redelijk warm. bezorging duurde 1,5u
16 mei 2026 om 20:18 Meer dan 2 uur moeten wachten en aan de telefoon niet serieus genomen.
10 mei 2026 om 21:10 Wok zelf laten samenstellen, het eten was heerlijk en de bezorging redelijk snel.