Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Wokkie & Snackie. Meer weten? Ontdek meer
Delvina
17 jun 2026 om 20:05
Ten eerste er zaten welgeteld 3 garnalen in mijn wok to go. 2 we hadden bami zonder groente en vlees besteld en toch met gekregen. Maar dit werd meteen hersteld we kregen snel een nieuwe dat dan weer wel.
hendrik
13 jun 2026 om 18:12
Lekker
Jolanda
7 jun 2026 om 20:14
lekkerrr!!!
RA
4 jun 2026 om 21:03
Het smaakte lekker
Stefan
21 mei 2026 om 23:03
Lovely food
Robbin
21 mei 2026 om 19:36
Altijd goed die nasi goreng de springrolletjes van dit restaurant zijn ook super lekker al had ik die deze keer niet besteld ik had wel 4 kip loempia’s ook weer goeie.en echt een vriendelijke keurige bezorger.
Sanne
21 mei 2026 om 2:08
Smaakte lekker. helaas wel de cashewnoten vergeten.
Lina
19 mei 2026 om 21:22
Wokbakje rund besteld geen rund en geen touge friet koud
Roy
16 mei 2026 om 22:07
Na uur en driekwartier pas bezorgd.
Danny
16 mei 2026 om 21:28
eten was lekker en goed verpakt, en redelijk warm. bezorging duurde 1,5u
Rebecca
16 mei 2026 om 20:18
Meer dan 2 uur moeten wachten en aan de telefoon niet serieus genomen.
Nadja
10 mei 2026 om 21:10
Wok zelf laten samenstellen, het eten was heerlijk en de bezorging redelijk snel.